
REKLAMACJE BO-DREW
W sklepie internetowym BO-DREW Łóżka dla całej rodziny dokładamy starań by wysyłane do Państwa produkty były wolne od wad i by spełniały oczekiwania najbardziej wymagających. Jeśli jednak otrzymałeś produkt wadliwy czy uszkodzony masz prawo do złożenia reklamacji.
SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI
W przypadku chęci złożenia reklamacji należy dokładnie opisać zauważoną wadę, załączyć jej fotografie i sprecyzować żądanie. Takie zawiadomienie najlepiej przesłać drogą mailową na adres sklepu(bok@bo-drew.pl). Wzór przykładowego formularza dostępny jest pod szarym przyciskiem REKLAMACJE
Przesłanie stanowiska sklepu w stosunku do zgłoszonej reklamacji nastąpi najwcześniej jak to możliwe nie później niż w ciągu 14dni kalendarzowych. Kupujący otrzymuje odpowiedź w formie pisemnej lub elektronicznej(e-mail).
WYJĄTKI
Reklamacje nie będą uwzględniane w szczególnych przypadkach opisanych poniżej:
- Gdy zakupione meble drewniane przechowywane są na słońcu, w wilgotnych pomieszczeniach lub w niskiej temperaturze; może doprowadzić to do powstania licznych pęknięć drewna, powierzchni lakierniczych a nawet zniekształcić mebel.
- Gdy produkty są nieodpowiednio czyszczone i użytkowane: Do pielęgnacji mebli należy używać środków do tego przeznaczonych. Podczas użytkowania mebla należy unikać stawiania na nim przedmiotów mokrych lub gorących. Warunkiem uznania reklamacji jest przestrzeganie ogólnych zasad użytkowania i konserwacji mebli.
- Gdy w momencie odbioru zamówienia Klient nie zgłosi żadnych uszkodzeń powstałych w transporcie: W momencie odbioru zamówienia Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane wyłącznie w przypadkach sporządzenia protokołu szkody, potwierdzonego podpisem Klienta i dostawcy przesyłki. Nie spisanie przez Kupującego i dostawcę przesyłki protokołu szkody jest traktowane jako dowód, iż w momencie dostarczenia towar nie posiadał żadnych widocznych wad mechanicznych. W związku z tym odpowiedzialność Sprzedającego za tego rodzaju wady zostaje wyłączona.
- Gdy powstały nieznaczne różnice kolorystyczne wynikające z ograniczeń monitorów komputerowych: kolory przedstawionych mebli mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Drewno to materiał naturalny, posiadający własny rysunek i unikalną strukturę, dzięki czemu każdy wykonany przez nas mebel posiada indywidualny i niepowtarzalny charakter. Jego naturalne cechy powodują możliwość powstania różnic kolorystycznych w poszczególnych elementach mebla. Różnice te nie mogą być podstawą składania reklamacji.
- Gdy przedmiotem reklamacji są sytuacje, które wynikają ze zwykłego zużycia produktu.